[singlepic id=91 w=250 h=250 float=left]Rusza kampania promocyjna LOTTO POZnan* Triathlon. W tym tygodniu na ponad 30 citylightach i billboardach w Poznaniu pojawi się logo imprezy utworzone z nazwisk wszystkich uczestników sierpniowych zawodów.
Logo LOTTO POZnan* Triathlon składa się z 3 postaci symbolizujących główne elementy rywalizacji: pływanie, jazdę na rowerze oraz bieganie. To właśnie w tych dyscyplinach zmierzą się zawodnicy, których nazwiska (wraz z hasłem „3 x lepsi”) pojawią się na poznańskich billboardach oraz citylightach. Będzie można znaleźć je m.in. w okolicach Jeziora Maltańskiego, na Rondzie Rataje i trasie tramwajowej na Franowo.
– Chcieliśmy w symboliczny sposób docenić zaangażowanie uczestników, którzy w sierpniu staną na starcie LOTTO POZnan* Triathlon – mówi Wojciech Kruczyński z Endusport, Dyrektor Zawodów. – Kampania ma również zwrócić uwagę mieszkańców Poznania na to wydarzenie i zachęcić ich do wspólnego kibicowania „ludziom z żelaza”.
LOTTO POZnan* Triathlon będzie prawdziwym świętem sportu zarówno dla zawodników, jak i kibiców. Dla uczestników impreza jest szansą na sprawdzenie swoich umiejętności i pokonanie własnych ograniczeń. Udział w niej byłby jednak niemożliwy bez odpowiednich przygotowań oraz wsparcia bliskich, dla których przygotowano liczne wydarzenia towarzyszące i konkursy.
– Oprócz atrakcji zaplanowanych podczas samej imprezy, w związku z rozpoczęciem kampanii „3 x lepsi” planujemy konkurs dla kibiców. Szczegóły będzie można znaleźć wkrótce na oficjalnym profilu LOTTO POZnan* Triathlon na Facebooku – dodaje Wojciech Kruczyński.
[singlepic id=499 w=400 h=580 float=center]