[singlepic id=533 w=240 h=240 float=left]W najbliższym czasie tylko profesjonalnie organizowane imprezy biegowe będą cieszyły się popularnością i uznaniem wśród biegaczy. Podobnie jak w innych dyscyplinach sportu, organizatorzy będą sięgali po rozwiązania marketingowe, aby budować silne marki biegów i przyciągać zawodników, sponsorów oraz kibiców. Dostrzegając zmieniającą się sytuację w środowisku biegaczy w Polsce, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu zapraszają na ogólnopolską konferencję metodyczną pt. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych”, która odbędzie się 24 – 25 października br. w Poznaniu.
Zachęcamy do odwiedzenia strony Organizatora, na której jest już dostępnych sporo szczegółów: ksm.ue.poznan.pl
Dla osób, którym w ubiegłym tygodniu umkneła informacja o konferencji przypominamy, że poczytaj o niej można również tutaj:: LINK