UE oraz PNTM zapraszają na pierwszą konferencję poświęconą kwestią marketingowym w organizacji biegów pt. „Marketingowe aspekty organizacji imprez biegowych”
Poniżej kilka słów na temat konferencji.
[singlepic id=533 w=240 h=240 float=right]Organizator: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu przy współpracy z Polskim Naukowym Towarzystwem Marketingu
Miejsce konferencji: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Termin konferencji: 24-25. 10. 2013 r.
Menedżer konferencji: prof. dr hab. Zygmunt Waśkowski, Katedra Strategii Marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Spotkanie ma charakter metodyczno-praktyczny i przeznaczone jest dla praktyków, którzy zajmują lub zamierzają zająć się organizacją różnego typu biegów masowych, reprezentujących kluby biegacza lub instytucje publiczne. Jest to pierwsza, połączona z warsztatami, konferencja w Polsce, poświęcona problematyce praktycznego wykorzystania koncepcji marketingu w organizowaniu imprez biegowych.
Wydarzenie ma zasięg ogólnopolski i składa się z dwóch części:
a. Pierwszego dnia przewidujemy prezentacje naukowców zajmujących się problematyką marketingu i zarządzania, w tym marketingu sportowego, którzy przedstawią zasady marketingowego działania w sporcie, a także prezentacje praktyków – organizatorów imprez biegowych, którzy podzielą się swoim doświadczeniem w zakresie wykorzystania rozwiązań marketingowych.
b. Drugiego dnia są zaplanowane zajęcia w formie warsztatów, których uczestnicy pod okiem trenerów biznesu będą doskonalić swoje umiejętności marketingowe. Każdy uczestnik weźmie udział w trzech wybranych przez siebie warsztatach, wybranych spośród dziewięciu propozycji.
Ramowy program konferencji
Data: 24. 10. 2013 r.
10.00 – 10.15 Uroczyste otwarcie JM Rektor UEP
10.15 – 11.00 Wykład wprowadzający „Koncepcja marketingu w sporcie masowym”
11.00 – 12.00 Sesja I Marketingowe metody i narzędzia rozwoju imprez biegowych
12.00 – 12.30 Przerwa kawowa
12.30 – 13.30 Sesja II Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność i markę imprezy biegowej
13.30 – 14.15 Przerwa na lunch
14.15 – 15.15 Sesja III Sponsoring imprez biegowych – zasady i warunki sukcesu współpracy
15.15 – 16.15 Sesja IV Efektywne strategie marketingowe organizatorów imprez biegowych
16.15 – 16.45 Przerwa kawowa
16.45 – 17.45 Sesja V Badania marketingowe biegaczy i kibiców – źródło innowacji oraz sposób na ograniczanie ryzyka
17.45 – 18.00 Zakończenie konferencji
Konferencja jest podzielona na 5 sesji oraz tzw. wykład wprowadzający. W każdej sesji przewidziane są dwie prezentacje po ok. 20 minut. Pozostały czas przewidziany jest na dyskusje, które mogą być kontynuowane w czasie przerw kawowych.
Warsztaty praktyczne
Data: 25. 10. 2013 r.
Uczestnicy warsztatów wybierają trzy spośród dziewięciu proponowanych tematów. Każdy warsztat trwa 1,5 godziny i prowadzony jest przez doświadczonego trenera.
Godzina |
A |
B |
C |
9.00 – 10.30 |
Sztuka pozyskiwania sponsorów
|
Profesjonalne zarządzanie sytuacjami kryzysowymi |
Tworzenie atrakcyjnego produktu marketingowego – imprezy biegowej |
11.00 – 12.30 |
Profesjonalne zarządzenie wizerunkiem i marką imprezy biegowej |
Organizacja skutecznej kampanii promocyjnej imprezy biegowej |
Kształtowanie wizerunku własnego menedżera zawodów |
13.00 – 14.30 |
Doskonalenie jakości obsługi imprez sportowych |
Metody i narzędzia badań marketingowych w sporcie masowym |
Social Media jako płaszczyzna komunikowania się ze środowiskiem biegaczy |
Więcej informacji znajduje się na stronie: ue.poznan.pl